Bortglömd

Ja då har jag lyckats glömma bort den här förbenade bloggen igen!
Just nu är jag så trött att hjärnan helt enkelt stängt av.
Men något jag kommer ihåg i tid och otid är Instagram. Tänkte först inte börja använda det, men då man väl börjat har det blivit lite som en drog. "Måste ta kort, måste visa alla."
Men hittar oftast inte så mycket jag vill dela med mig, så många bilder har jag inte samlat på mig än så länge.
Här är några urval i alla fall:
Mamma och hennes man kom förbi nu ikväll och väkte upp mig, hade dånat ikull på soffan och drog timmerstockar då dom ringde på dörren. 
Mamma körde på sin fyrhjuling och jag hade så tur att jag fick följa med på en liten tur.
Inte dumt att jag  hade en hjälm liggandes i förrådet måste jag säga. 
Nu sitter jag och äter middag och försöker sträcka ut min onda och stela nacke. Måste ha legat konstigt för hela höger sida gör ont.
Tänkte ut på en långpromenad, men tog mig aldrig längre än till soffan. Lustigt att man aldrig orkar kliva upp vissa dagar. 
Skyller på min taskiga sömncykel dessa gånger. Men nya friska tag inför morgondagen. Somnar jag tidigt inatt kommer jag bara bli lycklig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback