Flitig värre

Har hunnit med en massa då jag väl bestämde mig för att vara duktig. Skulle bara få tummen ur lixom.
Diskat bort en massa disk som översvämmat diskbänken. Den rann lite dåligt ur ena hon så då passade jag även på att rensa rören både i köket och i badrummet då jag ändå var igång. 
Efter det så plockade jag bort allt som inte skulle vara framme och jag kan se mitt köksbord igen! Det är lika svart som jag minns att det brukade vara.
Tvättat sista tvätten och funderar nu på om jag ska ta och gå upp i samhället en sväng till och fixa ett nytt minneskort till kameran.
Mitt gamla har gett upp och vägrar spara nya bilder på det. Jättetrist!
Tur att jag har en adapter till microkortet så jag kan skarva det till systemkameran i alla fall. 
 
Jo, har hunnit färga håret också. Nu är jag ingen rödtott längre utan kan numera gå under fliken brunett.
Blev mörkbrunt, svart kändes häftigt om jag inte vill att någon utväxt ska synas senare.
Närmare än såhär till min egen orginalfärg lär jag aldrig komma. Så nu får håret växa till sig ordentligt så blir det riktigt bra. Rätt skönt att slippa se den urvattnade röda färgen jag hade innan också. 
 
Sen ska jag ta itu med konstumaningen. Kommit på en sak som jag ska prova skissa upp, får se om resultatet blir lika bra som innuti mitt huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback