Minisemester

Har haft min lediga vecka, har ännu några dagar kvar innan jag börjar om att jobba. Men solen verkar nu tagit sin semester och lyser med sin frånvaro.
 
Haft det jättetrevligt de dagar jag spenderat i skellefteå. Roat mig så att jag blivit helt slut! 
Tog oss en promenad upp på Vithatten mitt i natten och fick se solnedgången, en gigantisk måne och en härlig utsikt. Allt samtidigt!
Aldrig varit upp till toppen och promenaden var påfrestande. Myggen svärmade omkring oss och tur att det blåste där uppe, annars så hade man nog varit tömd på blod. Mina knän skakade ordentligt då jag skulle gå ner igen. Men det kan bero på att jag promenerat några timmar i solen innan vi skulle gå upp dit också.
Spelat en massa discgolf, så att jag fick träningsvärk! Blev jättearg då inte discen ville dit jag ville, så sista rundan var kanske inte riktigt lika rolig som den första. Blivit sönderstucken på benen av alla mygg som fanns där också. 
 
Gått runt på stan och fyndat en massa trevligheter. 
 
Legat i solen och verkligen njutit! Fast ena dagen var det så tryckande varm att det inte ens gick att vistas i solen, då blev det balkongen i skuggan av markisen med en bok i öronen. 
Har verkligen haft semester i veckan, njutit varenda minut.
 
När jag kom hem igen så var min postlåda proppfull av saker! Mina 3 korsetter har kommit och en massa annat som jag hade beställt. Mitt nya skal till Iphonen, ett gameboy! 
Var lite "busig" och piercade naveln också. Men nu har jag lovat mig själv och Jonas att det får räcka med piercings. Kan ju inte gå runt med hur mycket "järnskrot" i kroppen som helst.
 
Har även bestämt mig för att spara ut håret och se vad jag har för hårfärg. Har inte så stor koll på vad det är i orginal längre. Men vad jag kan se nu så verkar det vara mörkbrunt. Tiden får utvisa det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback