Mr Sandman, where are you?

Igår var jag så trött att jag knappt orkade med någonting men kunde ändå inte sova något inatt. Legat och vridit och vänt mig hela natten och har på sin höjd sovit någon ynka timme. 
Ska vara vaken precis hela dagen i alla fall, kommer ändå inte kunna somna nu då jag är så överspeedad och övertrött. Kan jag lika gärna göra slut på mig själv idag genom tråkigheter som:
Städning, tvättning och diskning.
Då jag gjort bort det så funderar jag faktiskt på om jag ska knalla över till affärn och köpa en packe med svart eller mörkbrun hårfärg. Då kommer blir min utväxt mycket mindre synlig än den är nu och diskretare än den jag ändå kommer att inom det närmaste månaderna. 
Just nu är utväxen såhär fin och indiskret.
Det är nackdelen när man bestämt sig för att få tillbaka sin orginalfärg då man haft en som är så olik sin egna. Det är dom där förbajjade kanten man ser extra tydligt då. Nog för att det röda är fint, men man kan bli less på den också. Svart fungerar alltid. Kan kasta upp en bild senare om det blir så att jag byter hårfärg under dagen.
 
Måste komma på vad jag tycker är fult också, eller något som jag förknippar med ordet fult. Blev lite taggad av en vän att gå med i en konstutmaning där man får nya utmaningar varje vecka. 
Ska fundera under dagen och se om jag kommer fram till ett bra konsept. Lite svårt då jag ändå tycker att det mesta är vackert, allt på sitt egna lilla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback