Sommar!

Fick faktiskt en liten känsla av sommar idag, om man bortser från att det regnade större delen av förmiddagen. (Men jag sov till 12 så jag missade det mesta av det.) 
Bestämde mig för att passa på att ta en riktigt långpromenad runt Norsjön då solen äntligen tittade fram. 
Så jag laddade min telefon full med Harry Potter och påbörjade min promenad. Kom hem igen efter ca 2 timmar och det känns som om jag har slagit ihjäl minst 1000 mygg. Det kliar överallt!
Men solen var framme hela tiden och det doftade av blommor överallt.
Gjorde färdigt bilden till Konstutmaningen också. Blev inte som jag först tänkt mig, skulle försöka mig på en marulk först men insåg att det faktiskt var alldeles för svårt. Så det blev en näsapa istället. Tycker inte att dom är speciellt vackra så den får gå under rubriken ful då istället då.
Där har ni den.
Nu ska jag peppa inför nattjobb. Kanske inte var min smartaste idé att ta en långpromenad innan jobbet, är lite öm i fötterna. Men det ska nog gå ändå, det brukar lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback