Trevligheter

Blev inte så mycket av mitt filmmaraton. Blev uppringd strax efteråt och blev inbjuden att sjunga lite i studion.
Men självklart att jag ville det!
Hur roligt som helst och fick skrika bort alla demoner som fanns i huvet. (inte för att det var många)
Skrattade mycket och kom hem lite sent. Fast det gjorde inte så mycket, skulle ju ändå hålla mig vaken.
Väl hemma igen så började jag om med mitt filmmaraton, hann dock inte se alla. Blev alldeles för sent och somnade till sista filmen.
 
Igår så  gjorde jag inte med ett endaste dugg. Satt mest bara och peppade helgjobb. Jag och Pyret myste i soffan och bara mådde bra helt enkelt. Natten gick bra och brukarna var snälla, har inte alls mycket att klaga på.
 
Idag blev jag väckt av syrran som ville låna lite pärlor och blommor till deras planer för kvällen. 50-tals fest av något slag. Även lånat ut både klänning och skor innan och ett par hängslor till hennes karl. 
Så man kan väl säga att mina kläder kommer då i alla fall ha trevligt inatt medans jag är på arbetet :)
 
Nu ska jag laga lite middag och göra mig i ordning för ännu en jobbnatt.
Hoppas på bra väder ikväll för alla som ska vara på trästocksfestivalen. Brukar ju inte vara så trevligt att njuta av musiken om det spöregnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback