Upp och hoppa lilla loppa!

Varit ute, eller inte hemma det vill säga på hela dagen. Från kl 13 i alla fall...
Lånade ett par skor då vi skulle ut till en tvättstuga och var bara tvungen att ta kort. Inte alla dagar Hallo Kitty tittar upp från dojjorna direkt.
Sen var jag ju tvungen att fortsätta att ta kort på diverse ställen mina fötter satt ner sig under dagen
Men det var kallt i vattnet! Rekomenderar inte att bada riktigt än, får gärna bli lite varmare först.
Promenerat och åter promenerat.
Suttit och hängt utanför Frasses med den häftigaste bruden i stan i väntan på att syrran skulle få sin mat.
Fick mig en våffelstrut då vi skulle hämta upp Syrrans pojke också. Mycket god! Blåbärsglass går inte av för hackor inte.
Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar.
Ska packa en väska och sedan bara vänta på att John Blund kommer med gummiklubban. Imorgon blir det uppstigning tidigt. Önskar mig en solig väderlek med mild blåst. 
Tack på förhand alla vädergudar, väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback