Vasst och gott

Har hunnit med en massa trevligheter under helgen fastän jag sovit bort halva dagar och jobbat på nätterna.
Lördagen fick jag agera frisör ännu en gång, klippte en massa hår och blev därmed bjuden på en pizza som tack för "besväret". Tror vi hade lika roligt båda två.
Åkte sedan och hämtade mitt Scrabble. Fick jag äntligen spela "på riktigt" och inte bara i wordfeud. Vann inte, utan förlorade storslaget med 150 poäng eller så. Men trevligt var det!
 
Igår vaknade jag av att pappa ringde och bjöd in mig på middag, grillat!
Väl där så blev det genast bus med syskonbarnen och en massa god mat. Var så mätt att jag kunnat rulla därifrån. Kladdkaka, glass och kaffe till efterrätt. Ingen dålig "frukost" det inte!
Åskan mullade då vi åt middag, men det gjorde inte så mycket. Tyckte lite synd om pappa som stod ute och grillade i regnet. Mycket trevlig kväll!
 
Haft det jättebra på jobbet, skrattat hela nätterna genom. Helgen har gått i superfart! Kommer att kännas jättekonstigt att inte gå till jobbet nu på 9 dagar. Men jag antar att jag kommer att fundera vart dagarna har tagit vägen då jag väl ska börja om igen. Brukar bli så.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA

Jag har inte hunnit skriva. Men alltså, piss piss piss, allt är piss. Klart att det går, det går ju för att det måste gå, för att Erik betyder för mycket för mig och jag kan inte missunna honom en heltidstjänst. Men jävla skit fan piss... Åh, hur står du ut med vetskapen att ni ska bo långt ifrån varandra? Jag får tourettes!

2012-07-03 @ 14:33:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback