En Dåre Fri

Har precis läst klart Beate Grimsrud's En Dåre fri.

Hade hittat den på bokrean och den var helt fantastisk!
Lättläst, korta kapittel och mycket svår att lägga från sig.
Lite synd att den tog slut, ville så gärna att den hade fortsatt. Rekomeneras att läsas.

Följde med en kompis på bio igår och såg Snow white and the Huntsman. Tyvärr måste jag säga att jag nog läst för mycket om den och hade en annan uppfattning om hur den skulle vara. Lite för mycket konstigheter och magi helt enkelt (trodde jag aldrig att det kunde bli för mycket av?!) men njaa. Tror även att historien är så utvattnad att det är svår att göra något nytt och bra av det.
Vet inte om jag gillar Kristen Stewart som Snövit heller. Men men, gå gärna och se den om ni vill. Snygg är den om inte annat.

Nu tvättas det för fullt och tror jag ska ta mig en liten promenad i väntan på att nästa omgång tvätt blir färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback