Examensfest

Varit på examensfest hos en kompis.
Kanongod mat, mycket trevligt sällskap med lite dans och musik.
Hade jättetrevligt och drack nog lite väl mycket. Inte något man mår speciellt dåligt av vid det tillfället men oj.. dagen efter.
Varit så seg idag och inte orkat lyfta ett finger. Bara degat ihop på soffan med resorb och cola.
Jonas var mycket piggare i jämförelse så han var så snäll att fixa middag åt oss innan han skulle hoppa på bussen mot Skellet.
Fått rå om honom nu en hel vecka nu! Fantastiskt!
Hoppas att det inte dröjer 2½ vecka tills nästa gång vi ses, skulle vara lite trist faktiskt.

Tog inte ett endaste kort på festen, glömde helt enkelt bort det. Men syrran lyckades ta ett på mig innan vi begav oss ut. Hon har en förkärlek till blixten, vilket inte jag alls har..
Men det blev mörkt och jag är helt koncentrerad på systerdottern som viftar runt med en "stressko". Så därav mitt stiliga modelerande.
Jonas gjorde en "hillbilly" och färgade murschen med min maskara. Fick även den kaxiga "jamen du vet, pah" attityden som medföljer..
Tur att den var vattenlöslig (både färgen och attityden) och tvättades bort innan vi promenerade iväg i regnet.
Mycket trevlig kväll!

Ps! Visst vet du att jag bara jäklas lite med dig älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback