Löparskor

Som vanligt då Jonas hälsar på så har jag inte alls tid att sitta vid datorn och blogga. Men anser att våran tid tillsammans är lite mer viktig än att skriva ner vad som hänt och inte har hänt varje dag.
Utnyttjat presentkortet jag fick av mamma och gick och köpte mig ett par nya skor igår. Löparskor/promenadskor som är jätteblå!

Pengarna räckte även till en ny träningströja och invigde dessa nu ikväll. Kan meddela att dom fungerar alldeles utmärkt. Kunde både promenera och löpa i skorna så dom fyller sin funktion. Tröjan har nät i ryggen så man blir inte alls lika varm och svettig som man annars blir. Så tack mamma!

Nu rackarns ska det byggas upp lite grundkondition och få upp aptiten. Föreställer mig att nålen på vågen arbetar sig uppåt redan, något jag ser fram emot den dagen då det väl händer.

Hunnit jobba 2 nätter och har haft fruktansvärt kul! Roligt då man längtar till jobbet, nog för att jag gjorde det innan jag började på natten också. Men jättekul att man fungerar lika bra tillsammans med alla!
Nu sitter jag i myspyskläder och väntar på att man ska bli lite trött. Chansen är däremot väldigt liten eftersom jag sov till klockan 14 idag.
Tur att det är fredag och att man är ledig i helgen. Gör inte så mycket att sova på lite udda timmar då.

I morgon väntar en grillfest med goa vänner. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback