Middagsmat och skogspromenad

Skulle vara duktig och kliva upp "tidigt" idag. Gick inte alls bra, vaknade 15:30... fast jag hade en giltig anledning, somnade inte förrän 8:30 i morse.
Mamma bjöd allihopa på middag, våfflor med en massa sylt och grädde. Det är så ljuvligt gott! Blev alltså min frukost/middag.
Busade lite med barnen och blev helt inne i ett spel på en telefon. 100 floors, problemlösningsspel. Vansinnigt irriterande då man fastnar och så silmpelt då man kommer på hur man ska göra. Systerdottern hjälpte mig genom vissa hissdörrar. Är beroendeframkallande, men vansinnigt roligt.
Lånade Troja efter middagen och vi tog oss en promenad i skogen. Var lika härligt det också, fast alla mygg skulle gärna få gömma sig någonstans. Kommer att klia sönder mig själv inatt då jag (förhoppningsvis) sover. Kan man rå för att man är en myggmagnet?
 
Sitter och försöker komma på vad man ska göra med resten av kvällen. Verkar inte vara så mycket av värde på tv, men något borde man kunna vila ögonen på. Popcorn blir det i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: linaaaaaa

tack för att du tog ut troja, jag kanske lånar skorna och din klänning om det går för sig. :) tur att du har intresset för rocka billy :)

2012-06-27 @ 22:44:18
Postat av: linaaa

puss och krammm!!!

2012-06-27 @ 22:44:54
Postat av: Hea

Lina: Vassego och det går bra :)
Puss & kram

2012-06-28 @ 12:00:48
URL: http://healainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback