Midsommar

Hade en helt fantastisk midsommar med goa vänner, blev lite småstressigt då man sovit lite och tvärhämtade upp Jonas 2 timmar innan vi skulle vara där. Men vi kom dit precis i tid, fick vara med på både förrätten och grillningen. 
Och vilket väder det var! Tror aldrig jag varit med en midsommar då man inte frysit ihjäl, regnat sönder eller blivit totalt uppäten av myggen. Satt rent utav och småsvettades i värmen och njöt av solen.
Denna midsommar kom högt upp på listan, hade urtrevligt. 
Helgen fortsatte i samma trevliga stil och jag bara njöt. Mått som en liten prinsessa de senaste dagarna.
 
I morse så var jag inte lika go och glad då jag kom hem och skulle sova. Dom håller på med en vägomläggning här utanför och startade med att värma upp sina fordon innan jag ens hunnit hem. Levde jävel! 
Hittade inte några bra öronproppar som kunde stänga ut ljudet så det blev på med tv:n och plugga in hörlurar i dom. Tror jag somnade till tv-shop. 
Sov till 12 och hoppades att dom skulle vara klara. Men ikke. Då hade en av grannarna börjat köra igång traktorn och det låter fortfarande...
Varför han man lyckats hamna på ett ställe där minst 1 traktor alltid är igång?
 
Nu är det färdigklagat, ska nu betala lite räkningar och sen gå på apoteket och köpa bättre öronproppar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback