Ojämt var det här

Är visst sjukt duktig (inte) på att uppdatera ser jag. Kommer visst inte ihåg att jag har en dator ibland!
Men har jobbat natt igen och då är det inte prio 1. Passar på att gå ut i solen då det inte spöregnar. Man kan ju i alla fall tänka på sol även om den inte vill komma fram.
Passade på att ta en långpromenad igår innan jobbet med "The Host" (Stephanie Meyer) i öronen. Den är faktiskt mycket bättre än Twilligth böckerna.
Såg nyss att dom håller på att göra en film om den. Men vette rackan om det blir en så värst bra film, boken är rätt lånsam i utvecklingen än så länge. Men vem vet?
Kanske gör sig bättre på film, lite lättare att hoppa över en massa långsamma bitar i en film och fylla på med en massa romantik och action. Tonårsbrudar blir säker lyckliga i alla fall.
Bokomslaget är mycket snyggare (vänster) om ni frågar mig i alla fall.

Ska snart bege mig mot Skellet, lägga in bilen på verkstad och sen låssas vara glad över räkningen. Kommer att bli en spännande dag. Jobbat hela natten och ska fortsätta vara vaken så länge jag bara orkar.
Har dock turen att få övernatta i stan. Att köra hem efter att ha varit vaken i över ett dygn anser jag vara livsfarligt.
Har dock inte så mycket val, hinner inte sova något nu om jag ska hinna dit med bilen i tid. Får sova ut i morgon istället.

Solen SKINER! Äntligen!
Pyret har varit ute på morgonpromenad i höggräset och paniksprang in igen då hon insåg att jag inte följde efter. Har tydligen en spann på 30 meter. Längre bort än så vågar hon inte gå. Men det är ganska skönt, slipper jag vara rädd att hon rymmer från mig.

Nu ska jag städa undan och vattna blommorna, lyssna lite mer på boken och sen brumma iväg.
Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback