Röj på Rännarn

Varit och lagat bilen, gick igenom besiktningen så nu är det bara brumma och köra.
Hunnit med Discgolf med Jonas och tror att både jag och han tog personbästa. Mitt var dock 30 kast över hans! Men det var en riktigt härlig sommardag! Dom är man inte alls bortskämd med.

Idag vaknade jag kl 15 och tänkte promenera förbi bilutställningen och äta en hamburgare. Döm av min förvåning att dom redan åkt därifrån och crusade runt på samhället. Tänkte då gå på Ica och köpa nåt ätbart istället. Utanför träffade jag söta Ida som lurade med mig på Rännarn. Syrran, hennes karl och syskonbarnen var också där.
Har nu varit på mitt första skumdisco ever! Jättekul! Lite synd att man inte hade med sig ombyte för annars hade man nog plaskat runt i skummet mera, som alla andra barn.
Fick i mig lite mat och har trallat runt där ända tills dom stängde. Fanns massor med hinderbanor(hoppborgsstuk), backstapling och en makanisk tjur till och med! Tordes dock inte prova.
Skulle vara lite taskigt om jag kom till jobbet med en stukad fot eller så.
Tror rekordet var 17 backar. Inte illa gjort allstå!
Ansiktsmålning för dom mindre och småstjärnorna uppträdde på scen. Mycket oväntad med trevlig utveckling på dagen. Ska snart dra iväg på nattjobb, ska bara vila en liten stund på soffan först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback