Sunshine

Fått mig en liten minimal dos av solsken idag. Tog med mig kudden ut och tänkte att jag kunde ju sova bort en liten stund i solen om inte annat. Men efter en timme så försvann den och då även värmen. Höll då på att frysa ihjäl, det finns ingen luftvärme what so ever.
Men lite mer färg fick jag, om än det knappt är synligt för blotta ögat. Fast det är kanske fräknarna som lurar mig att tro att jag blir brun..
Sitter nu och peppar inför helgjobb. Alla andra verkar ha planerat att göra ett pitstop på stadsfesten. Vet inte ens om det är några bra artister där iår. Inte orkat undersöka helt enkelt. Får intervjua Jonas på tisdag om hur det var.
 
Måste komma på vad jag ska äta till middag också. Orkar inte gå och handla, så det får nog bli en frysdykning och se vad man fyndar idag. 
 
Verkar bli bra sovarväder i helgen i alla fall, slipper man grämas över att sova bort solen.
Regn och åter regn, dom hotar med åska också. Men åska är rätt mysigt, bara den inte slår ut all teknik och bränner sönder gamla ledningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback