Trevligheter

Har haft en supertrevlig dag samt kväll hemma hos en av mina bästa vänner. Hon bjöd in mig på fika och det slutade med att jag spenderade hela dagen med henne. Åt middag tillsammans och fick mig en vinkväll, längesen jag har haft det så trevligt! Tack så mycket för en superdag, du är toppen!
Världens bästa Ida!
Har fått agera frisör idag också, riktigt roligt!
Är det någon fler som vågar sig på att vandra in hos salong Hea så är alla välkomna.
Så roligt att få klippa i kalufser. Blev faktiskt riktigt fint om jag får säga det själv ;) (fast har man en så fin försöksperson så kan det ju inte bli fel)
Syrran hakade också på samt några andra till vinkväll.
Dagen som började med hagel och snö, slutade med solsken i hjärtat. Tack så mycket till alla inblandade, ni fixade min kväll!

I morgon ska jag äntligen få träffa Jonas igen, var längesedan nu! Men vi hinner inte nöta ut varandra i alla fall, det är väl bra på sitt sätt. Men jag saknar dig och önskar att vi kunde ses mer ofta ♥

Lite blötigt inlägg, men efter lite vin.. vad kan man förvänta sig? ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vi hade sol på ålidhem, men hagel på tomtebo, haha ;P Jag var i alla fall nöjd. Men nu är det bara 8 grader och spöregn. Mindre kul :)

2012-06-02 @ 17:58:24
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback