50- & 60-talsfesten

Var riktigt rolig! Taggad till tusen! När jag var färdigfixad så följde jag min lillasyster till en gemensam vän och pratade bort några timmar. Glömde helt bort att ta ett enda kort.
Ja förutom på fotografen väl inne på stället. Tyckte han också skulle få vara med på en bild eftersom han tog så många på mig. Ska bli spännande att se hur man blev på dem.
Var mycket trött i fötterna då väl kvällen var över, oj vad jag dansade.
Underbar musik (liveband), trevligt folk och en mycket härlig stämmning. Tur att jag hade med mig andra skor för promenaden hem, annars så hade nog mina fötter sagt upp bekantskapen med mig.
Dansade även bort mitt pärlarmband, vilket känns lite trist. Var ett armband jag fått av mormor och morfar då jag gick i mellanstadiet. Men halsbandet är kvar tack och lov!
Somnade sent och vaknade alldeles för tidigt idag. Förlorade ju en timmes sömn bara det att man ställde tillbaka klockan idag.
Men en mycket trevlig kväll var det!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Supertrevlig kväll syrran!! Fantastiskt snygg är du ju självklart också! :)

2012-03-26 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback