Dag 17 - livsbyte med någon?

Har grubblat nu i några dagar och har kommit fram till att:
Jag vill inte byta liv med någon, inte ens för en dag.
Skulle däremot vilja byta bort min prestationsångest mot något lite mer tuffare personlighetsdrag. Att kunna säga vad jag tycker, utan att vara orolig att någon ska börja se konstigt på mig.
Kan tex inte idag stå upp för vad jag tycker och tänker utan att först bryta ihop inombords. Konflikträdd som få!
Det vill jag byta ut, inte byta liv.
Jag är nöjd med mitt liv, ja förutom arbetssituationen, men jag skulle inte vara den jag är om jag inte råkat ut för det jag gjort.



Sitter och äter jordgubbar, enorma men rätt så smaklösa. Vackra är dom, får nog försöka äta lite mer med ögonen än med smaklökarna.
Är riktigt trött, kunde inte somna igår, som vanligt. 2 timmars sömn och håll-i-gång hela dagen. Inte stressigt men ändå. Höll på att somna då jag satt och såg Broken Flowers också. Blir en tidig kväll med andra ord.
Lagrat upp med lite blockljus, en liten färgklick i det övriga svart/vita jag har här hemma.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag har också prestationsångest. Inte så farligt, men i alla fall så det stör min vardag i skolsammanhang.



sv: TACK ^^

2012-03-05 @ 23:00:13
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback