Dåligt klipp?

Fick för mig att jag skulle klippa lugg igår, sådär av en impuls. Gjorde som vanligt och ångrade mig ungefär 2 sekunder efter att jag lagt ifrån mig saxen.
Blev lite kortare än vad jag tänkte mig, men det växer som tur ut igen.
Bara gilla läget och göra det bästa av det. Men folk märkte i alla fall att jag bytt frisyr!

Spenderat kvällen med att titta på: My little Pony, Friendship is magic.
Mycket bättre att vad jag trodde att det skulle vara!
Lägger ut en video om någon är intresserad av att titta, ett fullt avsnitt från säsong 1.
Riktigt underhållande, fast ponnylåten fastnar och håller i sig i timmar! Gått runt och trallat på den en hel dag, inte för att jag kan hela texten, men melodin går inte att få ur huvet.

Nu blir det att kraschlanda i sängen, är så trött att jag knappt kan hålla uppe ögonen.
I morgon väntar en promenad med en väldigt god vän, det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag tycker att du PASSAR i lugg :D

2012-03-08 @ 13:04:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback