Friskt vågat, hälften vunnet!

Fick ett till infall att klippa håret! Var inte riktigt nöjd med resultatet av förra klippningen.
Var faktiskt min kära mamma som kom på idén till frisyr för någon dag sedan, men då var jag alldeles för trött för att egentligen lyssna.
Nu hände det, jag fick till frisyren precis som jag ville ha den! Vilken lycka ♥
Så tack kära mamma för tipset! Och tack för erbjudandet om bokning hos frisör, men orkade tydligen inte vänta.
Men det blev riktigt bra ändå. Lite knivigt var det att klippa i nacken, men med lite vilja och envishet så går det ändå.
Luggen smälter bättre ihop med det övriga håret nu.
Det blir lite mer jobb med att hålla frisyren fin, men vad gör det?
Nu är jag nöjd på riktigt! Nu kan jag sova riktigt gott inatt.

Visst blev det väl bättre än innan?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

SÅÅÅÅ SNYGGT :D När itt hår växer ut ska jag också ha en sådan typ av page :D

2012-03-22 @ 08:51:35
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback