God morgon, god moooorgon...

hör fåglar sjunga glatt: God morgon, god morgon i kör.
Var det Hajk det hette det programet?

Sovit apdåligt inatt och känner mig illamående bara därför, inte roligt alls. Ska vila på soffan och hoppas att jag mår bättre lagom tills jag börjar jobba.
Inte kul att jobba om man känner sig redo att kräkas om man råkar röra sig lite för fort. Jag hoppas att det är för lite sömn det beror på, vill inte ha magsjuka!

Bokat biljetter till Hunger Games i morgon. Då blir det Bio med min älskling! Ser fram emot detta!
Blir den sena föreställningen, men vad gör det. Har längtat efter både filmen och Jonas så det kommer att bli kanoners.

Nu ska jag kasta mig försiktigt i soffan och smådricka vatten. Förhoppningsvis så kommer det inte upp igen.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: precis, det är för själva bågarna... sinnessjukt!



Åh fy faan, din stackare, hoppas du klarar dig från sjukdom :(

2012-03-22 @ 21:49:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback