Helgen

Ännu en jobbhelg avklarad och nej jag har inte suttit vid datorn på hela den tiden.
Lördagen for jag ut och åkte skidor på mina lediga timmar, var jättehärligt fastän det inte gick så fort..
Söndagen var jag bara hemma 1 timme innan jag åkte iväg till studion och sjöng lite, eller ganska mycket. Vär där lite för länge och kom mig isäng alldeles för sent. Så var jättetrött igår på jobbet.
När jag gick hem igår klarade jag mig nästan hela vägen hem utan att halka omkull på blåisen. Men nej, vid postlådan föll jag och slog armbågen. Det gör fortfarande ont att böja armen idag tack vare det fina blåmärket som jag har mitt på armbågen, men det är inte svullet i alla fall. Somnade ganska omgåede då jag kom hem också.

Men nu har jag äntligen tagit mig tid att sitta vid datorn.

NU blir det vila och uppladdning av batterierna. Känns som jag har gått på ångorna nu ett tag och äntligen hunnit tanka igen. Men tanken är inte fylld, bara så man klarar sig till nästa mack ungefär.
Så vila och göra så lite som möjligt idag, se ikapp lite serier som jag missat under helgen och kanske gå ut för lite frisk luft. Får se hur mycket jag orkar, först och främst blir det vila.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jaa, men jag skrev för snabbt... idag blev det gips :/

2012-03-21 @ 16:20:02
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback