Hunger Games

Jösses så bra den va! Eller den är ju hemsk, med tanke på storyn, men oj så bra dom har följt boken. Tror jag var mest lycklig bara därför!
Så nu kan jag till och med rekomendera att läsa boken innan man ska se filmen för att förstå mer vad som händer. Mycket bra gjort! Eloge till manusförfattaren.
Lätt värt 100 kr! Och jag tror aldrig jag har varit på bio och det har varit så tyst i salongen nån gång. Det var det obligatoriska prasslet av godis och chipspåsar här och där men det var inte en enda som pratade. Blev lite paff över det faktiskt, Jonas fick inte shuyssa på nån! :D

Nu ska jag vila mig i form för kvällens bravader, då blir det 50- 60-tals fest. Inte hittat nåt jättebra att ha på sig än men skorna är kirrade och underkjolen. Nu måste man bara hitta det övriga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback