kast med liten soffa

Promenaden med min goda vän blev inte av, hon var hemma och kände sig krasslig. Kan man ju inte rå för!
Så jag tog med Troja ut på en promenad istället. Blåste lite kallt och hade börjat snöa, men trevligt hade vi i alla fall.
Kom hem och var så trött på hur det såg ut här hemma, sett likadant ut nu i ett år. Så jag bestämde mig helt enkelt för att möblera om lite. Bra sätt att kanalisera sin energi på också.
Offret blev tv-rummet. Får se om jag trivs lika bra med möblemanget såhär.
före
efter
före
Efter
Före
Efter

Nu har jag slut på idéer och fortfarande pill kvar i kroppen. Ingen bra kombination, måste göra något, men vad?!
Får se om Jonas orkar komma hit i morgon, han har blivit krasslig han också. Bara hålla tummarna och hoppas att det inte blir värre i alla fall. Krya på dig älskling ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Usch stackare sjuklingar!



sv: Tack, jag älskar också det rosa ^^

2012-03-08 @ 21:29:24
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback