Köpstopp!

Från och med idag ska jag införa ett köpstopp till mig själv. Har blivit en impulsshoppare av rang och det är inte så bra. Nog för att det fortfarande finns lite pengar kvar om det skulle krisa någon gång, men fortsätter det i den här takten så kommer den kassan att försvinna rätt så fort.
Här är några av de saker som jag impulsshoppat de senaste dagarna:
♦Korsetten
♦ 3 par skor
+ en massa onödigt som jag egentligen inte behöver. Så nu ska det åtgärdas!
Jag ska göra minst en "vit månad" fritt från onödiga inköp. För att hjälpa mig själv lite på traven så har jag hängt upp en lapp till mig själv. Den ska påminna mig om vad jag lovat mig själv. Den hänger här vid datorn eftersom det oftast är här jag hittar alla onödiga prylar.
Lagt pussel idag i väntan på att tvätten skulle bli klar. Hade en mycket observant och ivrig assistent som vaktade min låda så ingen skulle ta den från mig.
Tack Pyret! Mycket snällt av dig ♥
Nu ska det läggas lite mer pussel innan läggdax. Slipper man bli frestad utav allt som finns där ute på nätet också. Smart va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback