Korsetten

Har alltid varit farsinerad av korsetter. Kanske inte hela livet, men sedan jag blev 15- 16 ungefär. Har alltid velat äga en och prova hur det känns att ha på sig en, garanterat obekvämt. Men det är ju bara så snyggt!
Har inte haft råd de gånger jag snubblat över en bra och de som finns tillgängliga på t.ex H&M är ju inte en riktig korsett. Det är en imitation.
Visserligen snygga sådanna men dom har inte med den starka ramen som jag sökt efter så länge.

Men igår hände det, jag snubblade över en riktigt bra sida och klickade hem en!
Kolla bara in snörningen på ryggen! Får gåshud bara jag ser det!
Återstår bara att se om jag över huvud tagen kommer att få på mig den eftersom min midja inte är så mycket till midja. Är ganska rak i kroppen.
Det är sidan i alla fall om någon är nyfiken att se vad som finns. Dom är kanske inte så billiga, men det kan det vara värt. Den jag beställde var på rea. Tack och lov!

Kommentarer
Postat av: syster Marie

Nice! Är helt avis!

2012-03-27 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback