Mot Sherwood-skogen!

Mår mycket bättre idag, vaknade efter massa (12 timmar) sömn i morse pigg och glad. Inte ett dugg illamående!
Så det var nog sömnen det berodde på, eller eventuell matförgiftning. Kan bara inte komma på vad jag skulle ha ätit för dåligt då i så fall bara..
Jobbat hela dagen och nu ska jag snart köra iväg till Staan. BIO!
Inte så ofta man gör sånt, ska bli spännande om filmen är lika bra, eller bättre än boken. Ska försöka glömma det jag läst och bara njuta av filmen i alla fall, borde vara en bra strategi.
Köpte mig påskliljor igår, en av mina favoritblommor. Eller lillasyster köpte är mig.
Så har nu en tjock och vacker bukett ståendes i köket. Tyvärr så doftar dom alldeles för starkt för att jag ska kunna ha dom ståendes på rumsbordet, har lite för känslig näsa... började bli mer illamående då dom stod för nära soffan. Inte så bra.
Men dom är så vackra så lite kan man ju stå ut med :)
Nu kör vi!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

bra att du blir bättre :) att må illa är aldrig kul :(

2012-03-24 @ 15:02:23
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback