Picasso

Fick lite kvalitéts-tid med min goda vän. Ingen promenad, men väl en lunch på Caféet. Eller jo, en liten promenad om man räknar på vägen dit och hem igen.
Hjälpte till och fixade lite saker åt henne och kom hem med en massa fint! Flera papplådor som jag ska ställa i bokhyllan, en tavla, ytterkrukor och en grisrosa byrå.
Håller just nu på att måla om den rosa byrån, den ska bli (suprise, suprise) Svart och vit! Första lagret på stommen är klart, lådorna håller jag på att förstärka med lite lim så dom målas första varvet i morgon.
Bilder på det kommer då tiden finns, ska nämligen jobba hela helgen.

Kommit efter i min lista också, har varken orken eller lust med det.
Nästa sak på listan är: Planer/drömmar/mål.
Känner att jag inte kan planera någonting, blir ändå inte som man tänkte sig att det skulle bli.
Sen så är jag lite nere i mg själv så några drömmar och mål finns inte för tillfället. Men om några dagar kanske, just nu går det bara inte.

Ska lägga mig och läsa, eller se någon film. Försöka varva ner och skingra tankarna, forhoppningsvis sova några timmar innan man ska på jobbet. Deppigt inlägg sådär i slutet, men varför ska jag ljuga för mig själv? Är bara såhär ibland, man kan inte vara på topp jämt..

Kommentarer
Postat av: Juila

KRAAAM <3 :'(

2012-03-10 @ 13:27:22
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Marie

Kram!

2012-03-20 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback