Produktiv

Hunnit med mycket idag, mycket mer än vad jag trodde att jag skulle hinna då jag vaknade i morse.
Hunnit städa, vika tvätt och målat första varvet på en gammal byrå. Den har hängt med länge och passade inte riktigt in någonstans här hemma, så den fick en makeover.
Den var babyblå och blev.. ja ni kan säkert gissa ;)
Efterbild kommer då den torkat och jag satt tillbaka beslagen igen. Men en liten förbättring tycker jag i alla fall att det blivit.

Mamma kom förbi och åt lunch idag och lurade även ut mig på en skidtur, dryga milen. Kände mig mycket mör och trött då jag kom hem igen, dock inte min kära mor, hon skulle ut och åka lite till?!
Måste bygga upp min kondition igen.
Målat ett till varv på byrån och nu väntas det middag.

Pyret har hittat ett nygammalt favoritställe i soffan, hon mosar mina soffkuddar igen.
Men hon verkar så otroligt nöjd där hon ligger så jag har inte hjärta att jaga iväg henne. Får väl fluffa upp dom i smyg igen då hon inte tittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback