Skidor

Var ute idag på skidspåret innan jag skulle på jobbet. Hade en sån där bra dag där man börjar 15:00 och slutar 20:00. Så ut for jag!

Tur var att jag for ganska tidigt på dagen för det tog lång tid innan jag åkt hela milspåret. Hittade aldrig någon kraft att åka speciellt fort. Men det var så härligt och varmt ute så det gjorde inte så mycket, fastän det klibbade fast snö under skidorna. Jag njöt ändå! :)
2 timmar senare så var jag hemma igen. Tog en gainershake och en snabbdusch. Vilade på soffan 30 minuter och gick till jobbet.

Där var det full huggning från början tills jag slutade. Var nästan som ett gympapass där också, så nu är man väldigt trött i kroppen men tyvärr inte så trött i knoppen.
Men ska slå igång en film och mysa under filten tillsammas med Pyret. Kanske knoppen blir trött den också.

Har en såndär trevlig dag i morgon också, börjar inte förrän 15:00. Så väckare, nej den ska inte ställas på någon speciell tid. Nu ska jag njuta lite extra och sova så länge som jag behöver.
'
Blir nog en till skidtur i morgon om vädret tillåter.

Moj moj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback