Sommarsallad och snöras

Trött idag med, kunde inte somna i tid inatt.
Så middagen bestod av saker man inte behövde tillaga och det skulle gå snabbt, blev en somrigare sallad med vattenmellon, räkor och sockerärtor.
Var inte så mättande så det åkte ner 2 tallrikar innan jag kännde mig tillfredsställd.
Vattenmelon hör till sommaren därför kallar jag det sommarsallad, så det så!
Snön från taket har rasat också, varit +7 grader idag. Vårväder alltså.
Pyret får nu sträcka sig lite extra om hon ska spana på alla fåglar eller spionera på grannarna. Snön räcker ända upp till fönstret där hon brukar sitta.
Min fina "solgrop" finns inte mer så det blir att gräva fram en ny då det passar. Kommer att vara tung snö, men gopen blir nog fin nu när snön är så tätt packad.

Efter middagen blev det ett gästspel för mig i studion, sjöng eller mes-sjöng som vissa tycker att jag gör. Roligt hade jag i alla fall fastän jag kanske inte sjuger allra högst i världen.
Vi hade flera gäster i studion och dom jammade så det stod härliga till. Kunde inte låtarna men njöt ändå, imponerade vad vissa kan göra med sina instrument.
Skrek nog lite för mycket på nån låt så nu har jag lite knarr i rösten,
men det går över som tur är.

Först nu har jag kunnat stanna av, har varit full rulle sedan kl 5 i morse då jag klev upp.
Tycker att jag förtjänar lite vila och nåt gott att tugga på.
Poppa en skål med popcorn och se en film.
Mycket bra idé om jag får säga det själv.

Vilket jag får! ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK! Äntligen är jag klar med tentan... sååååå skönt!

2012-03-03 @ 12:43:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback