The makeover

Skruvat fast beslagen och satt tillbaka lådorna, byrån är härmed färdig!
Ser nästan ut som om den ska gå iväg på någon bankett, (med svart frack och vita handskar) men blev en klar förbättring enligt mig i alla fall. Bild på hur den såg ut innan finns i det förra inlägget.

Åt rostade rotfrukter till middag, sett Black Swan och Äkta människor.
Nu är jag redo för sängen, ska upp tidigt i morgon, jobbet väntar! Skönt att kunna lägga sig utpumpad på ett bra sätt för en gångs skull.
Fick ut mycket av min lediga dag idag och inte känt mig nere en endaste gång! Hur bra som helst!
Måste nog börja aktivera mig mera och tänka mindre, verkar vara en bra metod :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gu vad duktig du är!!!

2012-03-15 @ 22:32:03
Postat av: Hea

Så duktig vet jag väl inte, har nog lite för mycket fritid ibland bara ;)

2012-03-16 @ 19:39:32
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback