Tidsfördriv?

Har kommit på att jag nog inte är som riktigt alla andra.
Fick lite att göra då jag kom hem idag, allt var ju städat, det var diskat och tvätten var redan klar. Pusslet hade jag nästan lagt klart och jag hittade ett sterilförpackat örhänge.
Fort var det gjort, tryckte det genom örat och där sitter det nu.
(Den vita/genomskinliga pluppen i örat är alltså det nya)
Gjode nästan inte alls ont, vilket inte är så bra. Betyder att jag kan göra det fler ggr utan att jag ska banga ur!
Fast det är inte första gången jag gjort egna hål, det i underläppen var också självgjort. Men det fick jag ju lida lite för, det blev inte så centrerat.
Som förklaring till placeringen: Velat ha där länge, men inte vågat innan.

Nu blir det lite mat i magen och så tv.
Sjukt vad mycket tv jag ändå ser. Tycker att man aldrig har tid att sitta stilla, men att glo på tv:n går tydligen bra.
Kanske skulle fortsätta att läsa på en bok istället. Har några liggandes som redan är påbörjade som bara väntar på att bli upplockade och lästa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback