Why?

Inte bloggat nu på några dagar, har varit i Umeå några dagar och inte haft ork eller lust att uppdatera.
Har egentligen inte någon större lust nu heller men vad tusan, jag gör ett försök.

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, mycket på grund av att jag varit lite nere och inte brytt mig.
I morgon ska jag göra ett allvarligt försök att reda ut oredan, vika och hänga in de rena kläderna i garderoben och umgås med min katt. Försöka tänka lite glada tankar också.
Förhoppningsvis så återkommer aptiten som lyst med sin frånvaro idag. Bara ätit 2 kiwi, 1 macka, lite godis och 2 glas juice. Inte alls varit hungrig och känner mig inte så hungrig nu heller. INTE BRA!

Ska sätta mig och se lite Äkta människor och tänka på ingenting. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2012-03-15 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback