Det går framåt!

Igår natt/i morse låg jag vaken till runt halv 5. (Tror jag, den var då runt 4 då jag tittade på klockan sista gången) Låg och funderade på om det här vore en utmärkt tid med att sluta med snuset. Nu då jag ändå är så tät i näsan och det är mer jobbigt än bekvämt med snuset. Tror jag kom fram till att jag skulle göra ett försök till det idag.
Var bara det att jag hade totalt glömt bort det då jag vaknade igen, för snusen åkte in det första jag slog upp ögonen.
Ja ett nytt försök i morgon igen kanske? I alla fall att dra ner på det. Är en onödig lyx det här snuset, förstå så skönt om jag blev av med den lasten.

Idag är första dagen på 4 dagar då jag varit helt fri från feber, än så länge i alla fall. Vilket är kanonbra!
Har bättrat på den röda hårfärgen då jag ändå skulle tvätta håret. Var ju ett tag sen jag gjorde det.
Men nu är det sådär härligt rött och fint igen. Nu skulle man bara ta en vända med saxen i det, men det får vänta tills en annan dag då jag är piggare.

Annars så har det inte hänt så mycket i Heas Chateau. Skulle behövas en varv med snabeldraken, men det får nog vänta en liten stund det också. Dammråttorna får härja ett tag till.
Just nu går den mesta av min energi till att vila och återhämta mig i den mån som går. Envis förkylning det här..
Men blicken framåt, snart är jag nog frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback