Gnäll, gnäll och gnäll

Ja, med stor risk att upprepa mig..
Jag känner mig inte alls kry. Näsan är nu tätt, vilket den inte varit förut. Hostar mer och febern verkar härja i kroppen.
Som alltid så känns det ändå rätt hyfsat då jag vaknar och blir alldid värst då jag ska sova.
Min termostaten har gått sönder.
Vilket innebär att jag svettas som ett as ena sekunden och fryser i nästa. Försöka klä sig efter det, ja det är en utmaning det.
Försökt få lite frisk luft. Löste jag genom att ligga på soffan inlindad i både täcke och filt med luftfönstret öppet.
Tror Pyret uppskattade det i alla fall. Vet inte om det hjälpte mig så mycket.
Nä, nu har jag gnällt färdigt för idag. Ny dag i morgon, med förhoppningsvis bättre värmereglering i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback