Happy Birthday to me!

Hoppla, här har man inte varit och uppdaterat på et tag. Har hunnit med mycket! Hunnit fylla 28 men känner mig inte en dag över 25, alltid nåt :)
Morsdagsmiddag/fördelsedagsmiddag hos mamma med tårta som efterrätt.
Sovit som ett as och missat en massa sol och värme. Det är lite trist när man jobbar natt, men det är ett klirr i kassan om inte annat. 30 timmar storhelg borde då synas på lönen kan man då tycka.

Pappa var här ikväll och bjöd på Pizza, har därmed inte lagat middag på 3 dagar. Lyx!
Fick även lite oväntat blommor och 10 pack micropopcorn för att jag lånat ut lite saker till en arbetskamrat som var i nöd. Blev så glatt överraskad så jag kunde bara få fram: Tack! Nämen Tack!

Fått jättefina presenter och är så tacksam för alla grattis jag fått. Man blir så glad och varm i hjärtat.

Presentlådan från lillasyster innehållande 2 småflaskor vin, vinglas, armband, godis och en betonggroda.
Blombukett av mamma och presentkort på skor!
Jättesöt tröja av storasyster med Kattöron, Är numera min nya favorittröja.
Pengar av pappa och en massa kärlek. Tack och åter tack!

Nu är jag snart långledig, ska bli skönt att vila upp sig. 50 timmar på en vecka är ganska häftigt att jobba. Känns i kroppen kan man säga. Nu blir det mera wordfeud och tv-tittande. Mys med katten som har blivit lite försummad, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback