Hopp om liv

Är bättre idag!
Inte för att hostan och snörvlet försvunnt, inte på långa vägar, men jag tvättar. Det rörs, jag rör mig. Det borde vara ett bra tecken. Nu är det hostan som är värst.
For förbi apoteket och fyllde på mitt förråd och handlade på ICA då jag ändå hade tagit mig upp i samhället.
Då jag äntligen kom hem igen så kändes det som om jag sprungit ett helt maraton. Då hade jag tagit bilen ändå!
Orkar inte mycket alltså. Skämmes tammetusan!

Lagt lite pussel bara för att variera från liggandes till sittandes. Skulle egentligen läst mer ur Game of Thrones, men orkar inte ens det. Tror jag skulle läsa samma mening om och om igen utan att fatta vad jag egentligen läst.
Sitter nu och ser dubbelavsnitt av Top Model Allstar, vet inte vad som gör det men jag måste helt enkelt se det. Nu måste bara Allison vinna, hon är ju bara för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback