Middag

Varit hos mamma och ätit middag, plättar denna gången.
Lillasyster och hennes 3 små troll var också med. Kunde tyvärr inte leka med dom så mycket och hade för dåliga skor för att kunna vara ute. Så när trollungarna ville gå ut så fastnade jag i fotoalbum. Galet vad allt förändrats!
Kommer inte alls ihåg att jag hade håret ner till midjan för ca 5 år sedan. Så långt trodde jag inte ens att det kunde bli, men bevisligen så kunde det just det.
Hittade några roliga/tokiga kort på mig själv då jag var runt 18-19 år, då jag fortfarande gick gymnasiet och skulle bli kock.
9-10 år sedan, tänk vad tiden går!

Ska fortsätta att läsa klart min Rose madder, har inte många sidor kvar nu. Sen SKA jag läsa Game of thrones. Nu blir det inga fler undanflykter!
Ska prova jobba imorgon, får hålla tummarna att jag får sova ut ordentligt så jag har bästa möjliga förutsättningar. Vaknade av en million sms i morse,(läs 4), efter jag sovit ca 3 timmar.
Ska stänga av ljudet inatt, vill inte att det ska hända igen. Men annars så är jag relativt pigg, kunde absolut varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback