Nattjobb och snöstorm

Varit på valborgsfest, jobbat 2 nätter och sovit bort halva dagen igår.
Var lite nervös inför nattjobbet, trodde inte att jag skulle orka hålla mig vaken hela tiden.
Men det har gått riktigt bra och varit 2 fina nätter. Sovit lite dåligt mornarna efter, men det hoppas jag att det ska bli ordning på. Kommer inte bli så bra om jag varken sover dag eller natt. 
Har inte haft tid eller ork att skriva i bloggen helt enkelt.

Tyvärr så är det världens snöoväder utomhus, så min promenad vikar "Hej då". Lovat mig själv att bygga upp lite mer muskler i ryggen så att jag orkar jobba nätter framöver. Men vem vill ut i det här vädret?
Ska fortsätta med ett puzzel som jag håller på att lägga.
Hittade det för 10 kr igår, älskar secondhand. Verkar dock saknas 2 bitar, om inte katten svichat ner dom på golet, men vad gör det? 998 bitar finns ju kvar :)

Var och såg bio i tisdags, 3D. Måste säga att dom nya glasögonen förstör hela bio upplevelsen. Tunga så att man får märken på näsan och man måste sitta med ansiktet direkt mot bioduken annars så försvinner bilden ur fokus. Ta för den delen inte och håll ena anden framför ena ögat, försvinner bilden också.
Men filmen var riktigt bra, men det hade inte gjort något om det inte hade varit 3D.

Dagen ägnas åt soffliggande och uppvilande. Försöka att undvika att tillta ut genom fönstret och föreställa sig att gräsmattan tinat fram.
Snöstorm i maj, inte alls roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback