Packade

Pappa packar för fullt, jag ska börja packa jag med. Från och med i morgon kväll så ska jag bli hundvakt i några dagar framöver. Flyttar hem till huset kan man säga.
Tur att Pyret sköter sig själv i stort sett, så det är bara att titta till henne någon gång per dag så att det finns mat och vatten. De är det som är tacksamt med katter, dom är så självständiga.
Sov i princip bort hela gårdagen. Vaknade mycket tidigt i morse men var fortfarande trött. Tror att helgsarbetet tagit på mer än vad jag vela erkänna. Men nu är man pigg och utvilad, sådär lagom tills man ska varva ner. Just typiskt.
Städa undan ska jag göra också, tror jag ska börja med det nu. Har varit otroligt ointresserad av det, kan inte förstå varför. Måste ha haft tankarna åt annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback