Sol och värme

Vad jag gjort det senaste dagarna:
Ja och jobbat såklart. Men nu är jag alldeles fräknig.

Var ute med Troja idag på en promenad idag, det var riktigt sommaväder! Systerdottern ville inte släppa iväg mig då jag skulle gå hem igen. Fick 4-5 pussar och kramar och sade "Hej då" vinkandes tills hon inte såg mig längre. Hon är så söt att man smälter på stället!

Igår lånade jag den andra systerdottern och åkte till mamma. Resten av familjen hade fått magsjuka. Tyckte synd om henne och erbjöd att få följa med till mormor, vilket hon ville. Där fick vi middag och sedan gick vi ut en sväng. Hon plockade en fin bukett med Morsdagsblommor:
Blir ett kort och innehållslöst inlägg, men är lite för trött för att orka skriva ett seriöst. Ni får hålla till godo med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback