Storspov del 2

Dom kom tillbaka. Hörde dom långt innan jag såg dom, skriet dom har är ganska speciellt, men vackert.
Fick mig ett ännu bättre kort på dom också, men hade lite mer tålamod idag.
Sitta med en kamera i fönstret eller ligga på soffan, kändes som ett självklart val.
Satt ca 20 minuter och väntade på att någon av dom skulle komma nog nära eller ställa upp sig snyggt.
Jag som trodde att jag hade ett hyfsat bra objektiv att ta kort med på långt håll, men nej. Insett att jag har helt fel! Det är inte alls så bra som jag önskat mig att det skulle vara.
Förstorat upp bilden och ljusat upp den lite så att man ska se vad det är.
Roligt att vårat landskapsdjur kommer och hälsar på, kom gärna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback