Tvätt...

Har aldrig varit något fan av att tvätta. Eller tvättningen och det går som bra, men det är att vika ihop den och stoppa tillbaka det i garderoben sen som jag tycker är lite drygt.
Kläderna hinner ju inte ligga kvar där inne speciellt länge utan gör en blixtvisit och hamnar i tvättkorgen igen.
Men att ha tvättställningen full dagarna i ända är inte heller någon höjdare eftersom den tar så stor plats.
Jajja, starta en tvätt och se hur länge kläderna får hänga framme den här gången. Torra brukar dom absolut hinna bli innan dom hamnar i garderoben i alla fall.

Drar snart iväg och får mig ett par nya sommardäck på skorven. Kommer hon att gå som en skollad gris. Eller någonting ditåt.
Det här med att vända på dygnet går väl lite sisådär, var uppe innan 10:30 så det går framåt. I morgon kanske jag har tagit mig upp innan 9.

Nu vill jag bara veta vem det är som har skrämt iväg solen för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback