Utgångar finns här, här och här..

God morgon alla glada!
Haft en jättebra natt på jobbet. Trevliga arbetskamrater och snälla brukare.
Tog med mig papper och penna och roade mig under lugna stunder med att skissa det jag hade i huvudet.
Gjorde inte alla från Scratch utan den första var halvfärdig, handen hade jag redan gjort.
Den andra döpte jag till Lurking in the dark, del 2 av min mörka serie. Har Alone in the Dark sedan tidigare.
Den tredje teckningen var en kolega som sade vilka motiv jag skulle göra. Blev ett äpple och en tomat, den tredje och ofärdiga är början till ett päron om någon undrar..
Nu kallar sängen på mig! God morgon till er och God Natt till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback