Välkommen hem

Nu är man hemma igen efter några dagars hundpassande.
Haft det jättetrevligt med Aya och vi promenerade mycket och såg en hel del film. Internet och telefonen dog i torsdags så det är därför jag varit så oaktiv på alla sidor. Inte kunnat kolla och uppdatera helt enkelt.
Men klagar inte, kännt mig så lugn och inte alls stressad över att man ska hinna med både det ena och det andra.
Fått 2 skavsår på ena lilltån tack vare allt för dåliga skor kombinerat med snabba och lite långa promenader. Men tejpade fötterna och bytte skor, funkade mycket bra. Men nog är man öm alltid.
Tittade genom en hel hög med gamla kort hemma hos pappa också. Önskar att jag fått ha kvar mitt korpsvarta hår jag hade då jag var liten, men tyvärr, är mörkbrunt nu (orginal), tror jag!?
Jag 6 månader och storasyster 2 år
Fast det röda svallet jag har nu är inte heller så tokigt.

Nu ikväll ska jag försöka hålla mig vaken så länge som det bara går. Ska gå på natt igen imorgon kväll. Skulle inte vara så lyckat om jag vaknade redan 7 i morgon bitti. Är bara så fruktansvärt trött redan nu, vaknade kl 6 i morse av att en hund ville ha frukost.
Tur att inte Pyret behöver väcka mig varken för att mat eller för att hon behöver på toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback