Dag nr 3

Är nu inne på den tredje dagen utan snus, måste säga att det går riktigt bra om man bortser från att jag har kronisk huvudvärk och inte kan sova längre än 1 timme åt gången.
Men förhoppningsvis så ska nikotinet gå ut ur kroppen i dag, eller den närmsta dygnet i alla fall så jag kan sova igen. Huvudvärken kan jag ta, det går ju över, men att inte kunna sova är så drygt! 
Ska fara och köpa mer nikotinfritt snus, tänkte bara använda upp en sån dosa så skulle det vara klart. Men inte lönt att utmana ödet, har varit nog kämpigt som det är redan. Först bort med nikotinet sen bort med vanan, så får det bli.
"Tvingade" Jonas att skicka ett peppande sms så det var som jobbigast, tur han slipper vara här då jag är som värst i alla fall.
 
Ska bara påminna mig själv att jag är duktig och det värsta är snart över! Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback