Ehem..

Ja, är tydligen lika duktig på att blogga som jag är att sova.. går väldigt upp&ner. 
 
Tog mig till gymmet idag och körde ett väldigt kort pass på crosstrainern, 10 minuter! Har inte mer kondition än så tydligen, men ska väl bygga upp den. Körde lite rygg och ben då jag ändå höll på. 
Men jag gillar inte att träna då det är mycket folk, känner mig utstirrad och får för mig att dom tittar ner på en för att man inte orkar så mycket. Så det blev intensivträning då ingen tittade. 
 
Har handlat hem en yogamatta och har pilates hemma på datorn så jag får nog hålla mig till det, fick då träningsvärk sist jag provade, så det fungerade då tydligen.
Provade lite Yoga också, men vet inte om jag har tålamod till det, stå på huvudet var då skitsvårt i alla fall!
Myst lite med systerdottern och låndade systersonens Batman-mask. Vet inte om jag gör Batman någon rättvisa, men litet huvud kan jag då konstatera att jag har! 
 
Ska snart ner till Stockholm och hälsa på Jonas igen! Har inte träffat honom på snart 4 veckor och jag håller på att krevera, tur att jag jobbar riktigt mycket i veckan så jag inte hinner tänka på det så mycket. Tiden går mycket fortare då man arbetar och sover bort mesta av tiden också.
 
Försöker komma på om det är någon bok man skulle ha läst, eller lyssnat på. Är inne på tredje varvet med Harry Potter och vill variera mig lite. Frågan är bara vad man skulle förgylla öronen med nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback