Helg!

Har jobbat färdigt mina nätter för denna vecka och försöker som vanligt att väda tillbaka dygnet någorlunda normalt då man är ledig.
Har hela helgen fri att göra vad jag vill, så det blir lite mer pusselläggade! Surprise!
Kommer att bråkas med denna lilla pusselmarodör som gärna lägger sig mitt på och bara kurrar och ser skitnöjd ut:
Hon tycker nog att hon gör mitt pusselläggande mer till en utmaning. Ja, tack Pyret. Du är så omtänksam!
Har börjat på pussel nr 2, och jo, det kommer att bli betydligt svårare att lägga än panoramapusslet. 
Men har hunnit med 1/4 än så länge. Har dock inga bilder..
 
Tänkte jag skulle köra en liten längre sväng med bilen då jag var påväg hem från jobbet i morse, så jag förirrade mig upp på skibacken och fick se: Ja, nästan ingenting. Hela samhället låg i dimma! Tjock, vit och fluffig dimma.
Vet att jag är jättelat som tar bilen till jobbet ibland, är alldeles för nära. Men lyckats alltid på något vänster (eller höger) vara lite för sent ute för att hinna gå. Men det ska bli skärpning från min sida, spara på miljön (och bensin) och vara duktig och gå i största möjliga mån igen.
 
Bokat resa till Stockholm igen, ska bli skönt att hälsa på Jonas.
Var lite deppig i helgen och saknade honom jättemycket. Men det känns redan bättre då biljetterna är betalda och jag vet att jag snart kommer att få se honom igen. 
Kattvakt är redan fixad, mamma ställer upp som vanligt och ska mysa lite med Pyret medans jag är borta.
Tur jag har en så snäll familj! Gäller alla medlemmar!
 
Nu middagsdags, inte bestämt vad ännu. Har inte kollat vad som finns i kylskåpet... men blir en surprise till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback